top of page

Sana Bir Hikaye Anlatacağım…

Courtesy of Isabel Iglesias from Argentina


Merhaba;

Sana bir hikaye anlatacağım… Derler ki, bir insan bir şeyi kalpten ve çok güçlü isterse kainat bunu ona bahşedermiş!!!

Şu an kendimi dünyanın en mutlu insanı olarak hissediyorum, çünkü rüyalarım gerçek oldu.

Elif ve sevgili Komiser Ömer Demir’in yürüdükleri sokaklarda yürümek, o mekanları, o anları yeniden yaşamak hayaliyle İtalya’ya gittim… Ve bunu gerçekleştirdim!!! Her şey harikaydı.

Bugün ülkenizin çeşitli yerlerini tanımak, caddelerinde yürümek, Türkiye’nin havasını solumak ve İstanbul’un güzel manzaralarını görmek için beni gezdirecek olan büyük insan Hasan’ın yanındayım. O manzaralar sürekli hayallerimi süslediler ama bugün bu rüyamın gerçekleştiğini söyleyebilirim.


Sana çok teşekkür etmek istiyorum, çünkü rol aldığın dizilerde (Fatmagül, KPA, Ölene Kadar) seni izlemeye başladığımda mükemmel bir insanla karşılaştım, öyle ki gözlerine bakınca lisanını bile bilmeye gerek kalmıyordu, zira sadece bakışların şefkatten kızgınlığa, hüzünden bir aşk ifadesine her türlü duyguyu iletebiliyorlardı ve bu şekilde içinde barındırdığın çocuğu da keşfettim.

Sana çok saygı duyuyorum, gerek insan olarak, gerekse profesyonel anlamda sana çok değer veriyorum ve hayat yolculuğun boyunca Tanrı’dan seni koruması ve yol göstermesini diliyorum.

Kendimi uzaktan da olsa, hakettiğin tüm güzel enerjileri yollayarak seni her zaman destekleyecek, başarılarınla mutlu olacak iyi ve kötü zamanlarında yanında olacak Arjantinli koşulsuz bir fan olarak görüyorum.

Sana Arjantin’den bir hediye getirdim (bizi hep yanında hissetmen için kendi ülkemden tipik bir şey), umarım beğenirsin !!! Hasan uygun olan bir zamanda sana teslim edecek.

Okumayı sevdiğini bildiğimden ve kütüphanende olmadığını umarak sana bir kitap getirdim (şükürler olsun Türkçesini bulabildim, bende de kendi dilimde olanı var). Pek çok mesaj taşıyor (aşk, arkadaşlık, değerler), herkesin dersler çıkaracağı öğretiler içeriyor, umarım hoşuna gider!!!

Tanrı’dan, bir gün seni şahsen tanımayı ve gözlerinin içine bakarak:

“SEN IÇINDE BIR ISIK TAŞIYAN HARIKA BIR INSANSIN, HAYATINDA MUHAFAZA ETTIĞIN (ÇOK DEĞERLI BULDUĞUM) BIR ÇOK DEĞER BARINDIRIYORSUN, DEĞERLERINE KARŞI GÖSTERDIĞIN SAYGILI TUTUM PAHA BIÇILMEZ DEĞERDE VE TÜM KALBIMLE DILEĞIM, HER ATTIĞIN ADIMIN SANA IYILIK GETIRMESI VE HIÇ DEĞIŞMEMEN. BAKIŞLARIN VE GÜLÜMSEMEN ÇOK ŞEFFAF, O BAKIŞ VE GÜLÜŞLERDE, GÜNÜMÜZDE HERHANGI BIR INSANDA BULUNMASI ARTIK ÇOK ZOR OLAN HUZUR VE SAMIMIYETI BULABILIYORUM.” diyebilmeyi dilerdim.

Bilmeni isterim ki, Arjantinli fanlar grubundakiler sürekli sosyal medya ağlarını takip ediyorlar, seninle ilgili binlerce paylaşım yapıyorlar, bu ağlarda milyonlarca fotoğrafın var…

OYUNCULUĞUNLA HAYAT VERDIĞIN TÜM KIŞILIKLERDE DAIMA BIR ŞEY BULDUM:

- Tatlı Kerim’den (Aşkı o kadar güzel ifade ediyor ki, ayrıca çok iyi bir yoldaş ve arkadaş),

- Sevgili Komiserim Ömer Demir’den (adalet ve gerçeği araması ve sinyorinası Elif için tam bir adanmışlık -koşulsuz Aşk-).

- Doktor Dağhan’dan (bir geleceği ve rüyaları vardı ama bir yalan, bir adaletsizlikle bütün bunları yıktılar).

Inan, Ölene Kadar final yaptığında bunu kabullenemedim, kabul etmediğimi ve kızgınlığımı yapabildiğim her yerde göstermeye çalıştım fakat bir sonuç elde edemedim. Ta ki yeni filminle geri dönene kadar, fakat henüz Arjantin’de gösterime girmedi, ama ben filmini de ana dilinde seyrettim, daha önce de söylediğim gibi illa Türkçe’yi bilmek gerekmiyor.


Oyunculuğun, filmin örgüsü beni büyüledi, belki bazı insanlar anlamayabilir, benim bulunduğum seyirci konumundan, konuyu bilmek gerek, verdiği mesajı anlamak gerek. SENI KUTLUYORUM, filmde yer alan tüm aktörler gibi, senin de oyunculuğun fevkalade.


Bilmeni isterim ki ülkemde film vizyona girdiğinde görmeye gidecek ilk insanlar biz olacağız ve çok başarılı olması en büyük dileğim.


Her olayın bir sebeple vuku bulduğuna inananlardanım, Inanç ve umut daima bizi hayatta tutarlar. Bize verdikleri ve sahip olduklarımız için Tanrı’ya şükretmek benim için bir kutsamadir. Bu yüzden bugünlerde yaşadığım tecrübeler için O’na şükrediyorum.


Açıkçası benim için ortaya koyduğun tüm oyunculuk çok başarılı ve senin için her zaman en iyisini diliyorum. Canlandırdığın her karaktere verdiğin ruh ve tutku insanda o karakter sanki gerçek kisilermis duygusu uyandırıyor; onları izlerken ağladım, güldüm, çok kızdım, aşık oldum. Bütün bu duygular senin oyunculuğunla bize aktardigin duygular, bu yüzden senin mükemmel bir aktör olduğunu söylüyorum ve seni ayakta alkışlıyorum.


Abartarak konuştuğumu düşünmeni istemiyorum, bu benim hissettiklerim ve doğrular.


Artık vedalaşma vakti geldi, çok mutluyum, rüya görmeye devam edeceğim. Böyle bir insan olduğun için teşekkürler, ASLA DEĞIŞME. Televizyonda veya başka bir filmle, en kısa zamanda seni yeni bir projede görmeyi bekliyorum. Tanrı’dan seni korumasını diliyorum.

Kucak dolusu selamlar, öpücükler. Arjantinli fanlarindan

ISABEL

Not: Senin bir fotoğrafını resmetmistim, Aralık ayında iki arkadaşım seninle buluştular ve sana hediyeler bıraktılar, o fotoğraflardan birinde Latino Argentina Engin Akyürek fanlari grubu üyeleri hep birlikteyiz ve bende oradayım. Sadece bilmeni istedim.

25 views0 comments

Recent Posts

See All

Opmerkingen


Yazı: Blog2_Post
bottom of page